کسب درآمد دلاری

Wiki Article

چطور میتونم شماره حساب پی پل شما(سایت ایرانی کارت) رو پیدا کنم تا به اون سایت فریلنسری ارائه بدم؟

کد تایید ارسالی، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و پسورد مورد نظر خود را وارد کرده و پس از تایید قوانین ایرانیکارت روی ثبت نام در ایرانیکارت کلیک کنید. سپس می‌توانید به مرحله احراز هویت وارد شوید.

در صورتی که تعداد مخاطبان و کیفیت محتوای صفحه‌تان بالا باشد، احتمال زیادی وجود دارد که پیشنهادهایی از شرکت‌ها یا افراد خارجی برای تبلیغ محصولات و خدماتشان دریافت نمایید.

سیستم مالی نه چندان فراگیر، اما بدون تحریم برای ایرانی‌ها

یکی از راه‌های افزایش سابسکرایبر و بازدید کانال یوتیوب، استفاده از تبلیغات یوتیوب است.

کاربر گرامی، به دلیل تغییر روزانه قوانین سایت‌ها نیاز است در لحظه نحوه و امکان تسویه آن بررسی شود

ایرانی اکسپرت، مینی پروژه‌هایی تولید و روانه بازار کرده که کاربردهای بسیاری در صنعت نرم افزار و بازارهای مالی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

بدون‌شک تلگرام محبوب‌ترین پیام‌رسان در داخل کشور است. این مسیر درآمدی، برخی محدودیت‌های اینستاگرام و یوتیوب را ندارد و دست شما برای فعالیت کمی بازتر است. دریافت تبلیغات، مشارکت در فروش، بلاگری، تاسیس فروشگاه و …، همگی با تاسیس کانال و گروه در تلگرام و فعالیت مستمر امکان‌پذیر هستند.

استیکینگ یا سهام‌گذاری یعنی داشتن رمزارز  و خرج نکردن آن. این روش، جایگزین استخراج است. درآمد دلاری در منزل در استیکینگ، برای کسب پاداش ِفعالیت در شبکه و به دست آوردن رمزارز، به جای خرید ماینر، کافی است مقداری از یک رمز ارز را در یک والت نگهداری کنید.

در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می‌شد. اگر اکانت بازی محبوبی دارید؛ که در رنک بالایی قرار دارد، می‌توانید آن را بفروشید.

به صفحه اصلی ایرانیکارت رفته و روی دکمه ورود / ثبت نام در بالا سمت چپ کلیک کنید.

امروزه اپلیکیشن‌های موبایلی پرکاربردی در دسترس هستند که به کمک آن‌ها حتی می‌توان درون گوشی، کدهای برنامه‌نویسی را نوشته و اجرا نمود.

ایرانیکارت: ایرانیکارت از بهترین سایت های کسب درآمد با گوشی است. خدمات ایرانیکارت را به دیگران معرفی کنید، پس از ثبت نام شخص، هر خریدی که از سمت وی انجام شود، درصدی از آن برای شما در نظر گرفته می شود.

تبلیغات: اولین راهی که به ذهن همه ما می‌رسد، تبلیغات است. پس از مدتی فعالیت و جذب مخاطبان فعال و تعامل‌گر، پیشنهادات زیادی برای تبلیغ با مبالغ خوبی به دست شما خواهد رسید.

Report this wiki page