خرید یو پی اس

Wiki Article

گفتنی است این دستگاه‌ها برای تأمین و حفاظت از وات‌های بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بله، یوپی اس در زمان اتصال جریان برق، توسط برق شهر باتری­‌های خود را شارژ می­‌کند و سپس در هنگام قطع برق، از طریق باتری توان مورد نیاز تجهیزات متصل را فراهم می­‌کند.

شرکت مهندسی زرین الکترونیک

تولید یو پی اس هژیر صنعت همراه با آزمایشات و تست‌های گوناگون همراه می‌باشد و از این نظر کیفیت آن زبانزد کارشناسان و علاقه‌مندان می‌باشد.

ویژگی ها و خصوصیات مرکز داده مورد اعتماد چیست؟

هر ساختمانی فارغ از کاربری آن، یک سری دستگاه‌ها و تجهیزات ضروری دارد که برای تداوم عملکرد به جریان برق نیاز دارند. برای نمونه می‌توان به تجهیزات زیر اشاره کرد:

یو پی اس مگامد یو پی اس زیپا یو پی اس آنلاین یو پی اس لاین اینتراکتیو

اتصال کوتاه , اضافه بار , دمای بالا , دوفاز شدن , ولتاژ پایین باتری

وقتی در یوپی اس باتری بیرونی، باتری با ظرفیت موردنظر موجود نباشد، یک راه حل تکنیکی برای افزایش مدت زمان برق دهی از طریق افزایش تعداد باتری‌ها وجود دارد.

با اتصال باتری‌ها به صورت موازی، ولتاژ باتری‌ها ثابت می‌ماند ولی ظرفیت مجموع باتری‌ها بیشتر می‌شود. با این راهکار می‌توان مدت زمان بک آپ تایم تجهیزات را افزایش داد.

زمان تاخیر پس از قطعی برق که یو پی اس طول می‌کشد تا به شما برق برساند را زمان سوییچ شدن می‌گویند یو پی اس که باید حدود چند میلی ثانیه باشد.

این باتری‌ها به مدار الکترونیکی تابلو وصل می‌گردند و در زمان وجود برق شهر توسط سیستم شارژ و آماده نگه داشته می‌شوند و هنگام قطع برق شبکه بدون تأخیر وارد مدار شده و برق اضطراری سیستم را تأمین می‌نمایند.

یو پی اس‌های تک فاز دارای انواع مختلف آفلاین، لاین اینتراکتیو و آنلاین هستند.

تجهیزات چاپ و بسته بندی تنوع و کاربرد گسترده‌ای دارند. شرکت‌های بزرگ و فعال در عرصه چاپ و بسته بندی محصولات، نگران توقف و اختلال در فرآیندهای کاری و خطوط تولیدشان هستند.

Report this wiki page